31 Ağustos 2012 Cuma

Kemerhisar Bahçeleri

Ankara'ya dönmeme bir hafta kaldı. Bu durumdan hem mutlu, hem de mutsuzum. Mutluyum çünkü yazın genelde sıkılıyorum, burada yapacak bir şey yok, oradaki özgürlüğümü de özledim açıkçası. Mutsuzum çünkü dersler gözümü çok korkutuyor.
Geçen sene her şeyi son dakikaya bırakıp final dönemi sıkıştım. Sürekli gergindim; bütünlemeye kalma korkusu içerisinde, derslerin psikolojik, çantamdaki kitaplarınsa fiziksel ağırlığı altında ezilerek her gün ÇS(çalışma salonu) yollarını arşınladım durdum. Neyse ki büte kalmadım, ama etkileri hala sürüyor işte.
Neyse, öyle ya da böyle başlayacak bu okul. En iyisi ben şimdiden etkinliklere göz gezdireyim.
Şimdiden birkaç tane buldum katılacak. Goran Bregoviç, Levent Yüksel ve Sezen Aksu konserlerini gözüme kestirdim. Devlet Tiyatrosu'nun sitesine ise sürekli bakıyorum. Geçen sene yapılan değişiklikler neticesinde son durum ne olacak bilmiyorum ama, umarım ben ve tüm tiyatroseverler tiyatro zevkimizden mahrum kalmayız.
Bizim buralarda Kemerhisar adlı güzel bir kasaba var. Sevgili ilkokul öğretmenimiz emekliliğinden sonra yaz dönemi memleketi olan burada yaşamaya başladı. Biz de birkaç arkadaş bugün onu ziyarete gittik. 
Tatlı tatlı sohbet ettik, geçmişten bahsettik, eski fotoğraflara bakıp şaşırdık, eğlenceli bir gün geçirdik.
Bahçe içinde çok güzel bir ev yaptırmışlar, özellikle teras/balkonlarına bayıldım. 
Bahçenin çok çok ufak bir kesiti..Besledikleri kedi Fırfır da bana kendini sevdirmedi, aşk olsun Fırfır!
Bu arada blogumun saati benden yaklaşık 10 saat geride. Nasıl düzeltirim pek fikrim yok açıkçası. Saat dilimini değiştirmem gerekiyor ama acaba hangisi biziz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder