18 Ekim 2012 Perşembe

Son İki Hafta

Uzun zamandır buraya yazmıyorum.
Günlerim biraz rutine bindi. Sabah erkenden kalkıp okula git, döndükten sonra ya ÇS'ye git çalış ya da dışarı çık. Yurda döndükten sonra da yazmaya pek hevesim kalmıyor işin açığı. Gecenin kalanında genelde dizi izliyorum.
Heyecanla beklediğim tiyatro sezonu nihayet açıldı, hatta ben dört oyuna gittim. Bunlardan sadece birini yazdım, diğerlerini ilerleyen postlarımda yazacağım.
Bugün ses kaydı işini başkasına satıp dersi astım ve okuldan erken döndüm. Yemek yedim, bilgisayarın başında saatlerdir oturuyorum. Keyif yaptım biraz. Bugün çalışmayacağım dedim. Yarın ve haftasonu deliler gibi çalışacağım. Akşamlara kadar disko disko ÇS :)
Uzun zamandır istediğim diksiyon kursuna başladım. Okulun ücretsiz kurslarından. Daha bir ders gittik ve o da tanıtım dersiydi ama devamı da gelecek. Pek sevindiğim olay kursun pazartesi günleri olması. Hocamız oyuncu olduğundan ona bir tek pazartesi uyuyormuş. Bana da uydu tabi bu durum.
Bunun dışındaa bugün yurdun yataklarını yenilediler. Ben de hazır nevresimlerim çıkmışken yenilerini taktım. Yatağıma en sevdiğim renklerle şık bir kombin yaptım :P Evet, nihayet ben de kombin kelimesini kullandım :)
Yine çözünürlüğü yerlerde sürünen bir fotoğrafla yatağımın şu anki görüntüsünü paylaşmak istiyorum.
Bugün de erkenden yatacağım zaten. Yarın tiyatro gişesine erkenden gidip tiyatro bileti alacağım da. Bu seferki hedefim Euridice'nin Elleri. Prömiyeri 30 Ekim'de yapılacak bu oyun sanırım ikinci bir Bir Delinin Hatıra Defteri olacak. Satışa açılmasından beş dakika sonra tüm biletler tükenmişti çünkü. Bakalım yarın şansım yaver gidecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder