29 Kasım 2012 Perşembe

Kendime Sitem

Bu aralar hayatla arama mesafe koydum sanırım. Ne bir şey yapasım var, ne birileriyle görüşesim. Ha yapmıyor muyum, elbette tüm gün yurtta oturmuyorum yapıyorum bir şeyler. Ama örneğin iki haftadır okula çok az gidiyorum. Bir derse girip geri döndüğüm çok gün oldu. Üzerimde bir ruhsuzluk, durgunluk var. Çözemiyorum kendimi. Bir sorun var ama ne?
Sanırım kendimi eksik hissediyorum. Ders konusunda istediğim kadar başarılı değilim. İstediğim kadar kitap okumuyorum. İstediğim kadar sanatla ilgilenmiyorum. İnsanlarla ilişkilerim istediğim gibi değil. İstediğim kiloda kesinlikle değilim. Bu istediğim ama olmayan şeyler listesi uzayıp gidiyor. Yani ben kendim edip kendim buluyorum aslında.
Şu anda kabuğuma çekilmiş durumdayım. Bu olay bir süre daha böyle devam edecek gibi. Bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder