15 Eylül 2012 Cumartesi

Son Üç Gün

Okulun ilk haftası bitti. İlginç bir şekilde çabucak alıştım okul temposuna. Gerçi daha ilk hafta, şu anda giriş dersleri yapılıyor ama, sevdim bile patolojiyi(her ne kadar bir derste artık geçen senekinin üç katı yük olsa da).
Normalde ilk hafta çok gezeyim diye özellikle uğraşırım, ama bu sefer öyle yapmadım. Ben tatilde evcimen olmuşum iyice. Tek isteğim yurduma bir an önce gitmek oluyor artık. Gerçi gitmedim genelde ama olsun.
Çarşamba günü Sezen Aksu konserine bilet alabilmek için Bff ile Kentpark'a gittik, 75'er liralık alışveriş yaptık. Bütçemin çok da iyi olmadığı şu aralar o parayı pek gönülsüz harcamış olsam da, normal bir konsere gideceğimden çok daha ucuza gideceğim için kendimi avuttum. Ayrıca zaten alışveriş yapmış oldum, ki aldığım hırkayı pek beğenerek aldım.
Perşembe günü okuldaki resim kulübünden insanlar ve bize resim dersi veren hocamızla buluştuk. Dersimizin bitimiyle hocayla buluşmamızın arasında çok saatler olduğundan o arada da birkaç mekan değiştirerek Kızılay'da dolandık.
Kızılay'da en sevdiğim yerlerden biri Galeri Ekin. Oradaki çeşit çeşit kalemler, defterler, silgiler, boyalar ve bilimum kırtasiye malzemelerine bayılıyorum. Benim malzemelerim de kırtasiye dükkanını aratmaz zaten. İğrenç çözünürlüklü telefonumla masamdaki kalemlerin bir kısmının bir fotoğrafını çektim.
Hocamızla Sakarya'daki Telwe'de buluştuk ama bir sorun vardı. Ondan yarım saat önce gelen bizden kimse içki içen insanlar değildi. Dolayısıyla garsonlar gelip geçerken bize kınayıcı bakışlar attılar. Ben de bu gerilime dayanamayıp alkollü bir şey aldım. Neyse sonradan gelenlerden de içenler oldu da gerilimimiz bitti. Yedik içtik eğlendik, yurda da yürüyerek gittim ki benim pek yaptığım bir şey değildir bu.
Dün de Sezen'in konserindeydik. İnanılmaz kalabalıktı, park yeri bulmamız çok uzun sürdü. İçeri girdikten ise ancak zorla öne doğru ilerlediğimiz bir yarım saatin sonunda Sezen Aksu'yu görebilmeye başladık. Bilet kolay alınabildiğinden seyirciler olarak pek rahat değildik.
Olsun, ben zaten onu bir kere canlı göreyim, dinleyeyim diye gittim. Hoş bir bayan, şarkı aralarında çok güldürdü bizi. İşte o kadaar, bir etkinlik de böylece bitti.
Arkadaşımda kaldım, sabah o okula giderken-evet, cumartesi de okulu var onun- ben yurda döndüm, gün boyu yurttaydım. Şöyle bir başımı çıkarsam Neva filminin çekimiyle karşılaşacakmışım aslında, ama onu bile yapmadım. Saat 11 ve şu anki tek planım yatağıma geçiş yapmak..
Yarın erken kalkmama gerek yok yaşasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder