21 Nisan 2012 Cumartesi

Fasıl

Bu akşam fasıl yaptık Sakarya Caddesi'ndeki Çıngı'da. Uzun zamandır-1.5 yıl kadar- içmiyordum, bu gece üç duble rakı içtim. Ve bir kez daha anladım ki ben içkinin tadını sevmiyorum, içtikten sonra midemde oluşan mayhoş duyguyu sevmiyorum, o içkilere o kadar para bayılmayı hiç mi hiç sevmiyorum. Şimdiye kadar yeterince içip yeterince sarhoş oldum.
Daha da içmem..İşte kırk yılda bir, çok az içerim ama onun dışında şu anda alkolden uzağım.
Zaten altı kişiydik, dört erkek iki kızdan biz iki kız içtik. O da ayrı komik :)
Dikkat çekici olan şeyse cuma gecesi olmasına rağmen mekanın çok boş oluşuydu. Bir de çalgıcıların masa masa dolaşmasındansa ortada adam gibi çaldığı bir yere gitmek daha iyi sanırım. Çıngı benden düşük puan aldı.
Onun dışında sevdiğim arkadaşlarımlaydım güzeldi, gecenin sürprizi kaldırıma park eden arkadaşın arabasının çekilmesiydi. Türközü'ne gidip otoparkından arabayı aldık, orayı da görmedim demem artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder