17 Nisan 2012 Salı

Prof. Dr. Metin Feyzioğlu


Üyesi olduğum kulüp baro başkanıyla söyleşi ayarlamış. Ben de pek fikrim olmayarak gittim. Beklediğim yaşlı başlı biriyken çok genç biriyle karşılaştım. Metin Feyzioğlu sadece 43 yaşında ve yaşından da küçük gösteriyor.
Çok sempatik ve esprili biri aynı zamanda. Ben karışık bir konuşma beklerken, sade bir dille biraz hukuktan, biraz ülke meselelerinden, yargıtaydan, Arap Baharı'ndan bahsetti. Verdiği bilgilerden çok önerileri işe yarar cinstendi: Sadece kendi alanımızla ilgili değil, diğer alanlarda da -örneğin sanatta- kendimizi geliştirelim, mesleğimizi ilgilendirecek kadar da olsa hukuk bilelim, okuyalım, ülkede neler oluyor takip edelim vesaire.
Alıntıladığı şu söz ise hoşuma gitti: "Her insan siyasetle ilgilenmelidir. Siyasetle ilgilenmiyorum diyen insanla gün gelir siyaset ilgilenir." Tabi siyaset demek illa ki milletvekili olmak demek değil.
Evet, gerçekten de öyle. Ülkemize uzak kalmamalıyız. Bu konunun üzerine eğilmeye karar verdim.
Söyleşiden sonra yine HOT vardı, oyna oyna öldüm yine. Bitse de gitsem diyorum. Şafak 1,5 hafta.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder