14 Nisan 2012 Cumartesi

Yastık Adam

Akün Sahnesi'ni çok seviyorum. Hem yer, hem de yapı olarak çok iyi. Bugün ben biraz erken varmışım oraya. Baktım vaktim var, Kuğulu Park'ta oturdum biraz. Çankaya Belediyesi'nin Dünya Sanat Günü kapsamında etkinlikleri var. Ben de bugünkü perküsyon konserini ucundan kıyısından dinledim.
Yastık Adam'a gelince.. İzlediğim en iyi oyundu diyebilirim. Ben ne kadar bilirim orası ayrı ama, gerçekten çok güzel bir oyundu. Öyküler müthişti. Birbirlerini ve oyunu tamamladılar. Karakterler müthişti. Dekor, ışıklandırma müthişti. En önemlisi oyunun kendisi, senaryosu müthişti.
Dört oyuncunun dördü de mükemmel oynadı. 
İnsanı bolca düşünmeye sevk eden, müthiş bir oyundu. Öyküleri başka bir yazıda yazacağım tekrar. Pek ayrıntı vermediğimin farkındayım.
Oyundan sonra da Kızılay El Paso'da oturduk, arkadaşımızın doğum gününü kutladık ve dolu dolu bir gün daha geçmiş oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder