21 Nisan 2012 Cumartesi

One Day

Bir iki hafta önce One Day'in filmini izledim. Sonra da kitabını aldım okudum. Bu arada okumayan/izlemeyen varsa, bundan sonrası spoilerdır benden söylemesi.
Hikaye o kadar romantik, o kadar romantik ki anlatamam. Üniversite mezuniyetinde(daha doğrusu 15 temmuz) tanışan Emma ve Dexter o geceyi birlikte geçirir-yatmıyorlar ama- ve bundan sonra arkadaş olurlar. Her sene 15 temmuzu anlatıyor kitap/film.
Dexter tahmin edilebileceği üzeri uçarı biri. Emma'ysa ona tabi ki aşık ama işte bir araya gelemiyorlar. Çünkü adam tam bir piç. En sonunda adam düzelip bir araya geldiklerinde ise kısa bir mutluluktan sonra Emma ölüyor.
Temposu biraz ağır, hem kitabın hem filmin. Yine filmiyle çokça örtüşen bir kitapla karşılaştım ve şaşırdım. Ama tabi ben Emma olarak Anne Hathaway'i seçmezdim. Pek İngiliz'e benzetemedim kendisini. Jim Sturgess ise tam bir yakışıklılık abidesi! Onu da etiket yaptım heheh :) Filmlerini izleyeceğim dikkatle :p
Aşırı derecede yakışıklı olmasını bir kenara bırakırsak, Dexter tam bir aptal. Hayatını bile bile mahveden sarhoşun teki. Onu senelerce seven Emma'ya da diyecek sözüm yok.
Uzun bir süre de romantik kitap okumam artık(film izlerim o ayrı).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder