9 Nisan 2012 Pazartesi

Salvador Dali

Çılgın dahi Salvador Dali!
Bugün Cermodern'e sergisine gittik. Cermodern güzel bir yermiş, bundan sonra programlarını takip edip sergilerine gitmeyi planlıyorum.
Dali sergisinde asıl eserler değil, baskılar vardı. Ama bana dense bunlar esas resimler, hiç yadırgamam. Sergide Gala'yla Akşam Yemeği ve İlahi Komedya eserleri vardı.

Resimden anladığımı söyleyemem, bana Atreg sunumunda anlatıldığı kadarını biliyorum(sağolsun Nezaket). Yine de az bilgimle zevk almayı başardım resimlerden. Bazı resimleri duvara kocaman kocaman koymuşlar. Eh, biz de geçtik resim çektik önünde. Gerçi resim çekmek yasakmış, ama herkes çektiğinden ben yasak olduğunu anlayamadım.
İlk resimdeki İlahi Komedya'nın cennet kısmından, melek zannımca. Ayrıntısını tam bilmiyorum, çünkü okumadım. Yazdım kenara, İlahi Komedya'yı okuyacağım.
İkinci resimde de cehennem kısmından, üç başlı köpek. Cehennemin dokuz katı varmış, bu köpek de o katlardan birindeydi ama hangisi olduğunu unuttum.
Sergiden çıkınca oradaki dükkana girdik, fiyatları görünce gözlerimiz pörtleyerek çıktık.
Bu da gittiğim ilk sergi olarak kayıtlara geçsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder