5 Nisan 2012 Perşembe

İlk olarak..

22 yaşındayım. Bu yaşıma gelene kadar bomboş yaşamadım. Kendime bir şeyler kattım. Katmak derken sadece kültürel manada demiyorum. Öyle entel takılan biri değilim zaten.
Yaptığım şeyleri kayıt altına almadım. Ve şimdi geçmişe dönüp baktığımda yaptıklarımın hepsini hatırlayamadığımı fark ettim. Hayatımın geri kalanında da aynı şeyi yaşamamak için bu blogu açtım.
Bundan sonra gittiğim yerler, okuduğum kitaplar, katıldığım etkinlikler, izlediğim filmler ve şu an aklıma gelmeyen yaptığım şeyleri buraya aktaracağım.
Bunları yaparken fotoğraf kullanamayacağım bir süre-çünkü makinem yok-, fakat makine edinir edinmez fotoğraflarla beraber anlatmaya başlayacağım.
Sanırım şimdilik bu kadar.
Bugün ne yapacağıma gelirsek, tüm gün yurtta önce odamı toparlayıp sonra ders çalışacağım.

1 yorum: